Ordre og indstillinger

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre?

Hvis du kun har modtaget en del af din ordre,  kan det skyldes, at en eller flere varer ikke var på lager ved bestilling. Du kan altid se om en vare er blevet afsendt ved at gå til Mine ordrer og klikke ”Vis ordredetaljer” på ordren.

Hvis ikke du har modtaget noget indenfor den oplyste leveringstid og din ordre står som afsluttet på din Coolshop konto, kan der være tale om en forsinkelse hos fragtselskabet. I så fald kan det være tid til at efterlyse din pakke, og der kan desværre forventes ekstra leveringstid, indtil der er klarhed over sagen hos fragtselskabet.

Opret en sag her hvis du ikke har modtaget din ordre og ventetiden begynder at føles lang. Når du har oprettet en sag på linket vil du blive kontaktet på email, når der er en opdatering i sagen.

Bemærk: Der kan forekomme mindre forsinkelser hos fragtselskaberne, hvorfor vi anbefaler at du kontakter os 1-2 dage efter den forventede leveringstid er overskredet. 

Hvis der går for lang tid, kan efterlysningen desværre nægtes, da det ikke vil være muligt for fragtselskabet at erstatte pakken. 

Chat med os

Åbningstider

Mandag – Fredag
09:00 – 21:30
Lørdag – Søndag
09:00 – 16:30

Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre :)

E-mail os

Vi besvarer hurtigst muligt

Ring til os

Åbningstider

Mandag – Fredag
13:00 - 16:30
Helligdage
Lukket

Click & Collect

Åbningstider

Mandag – Fredag
09:00 - 20:30
Lørdag
Lukket
Søndag
09:30 - 16:00
Helligdage
09:30 - 16:30
Grundlovsdag
Lukket