Ordre og indstillinger

Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget under transport?

Hvis du har modtaget en forsendelse med skader eller mangler bedes du oprette en sag her.

Kan du se, at pakken har synlige tegn på skader, anbefaler vi, at du nægter modtagelse på pakken, som herefter vil blive returneret til os. 

Skulle du alligevel have modtaget en fragtskadet vare, er det meget vigtigt, at du straks dokumenterer skadens omfang, så vi kan starte en sag hos fragtselskabet.

Vi skal i den forbindelse bruge følgende: 

- Billeder af ydre emballage
- Billeder af skader på varen 
- Billeder af hele varen 
- Billede af forsendelseslabel

    Dette vil du blive bedt om i når der oprettes en sag, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning. 

    Hvis din pakke ikke er leveret fordi den er blevet beskadiget på vej til dig, vil den blive besigtiget hos fragtselskabet og herefter blive sendt retur til os. Når vi modtager pakken retur, vil vi kunne gensende varen eller refundere beløbet. Det er ikke muligt for os at erstatte indholdet, før vi har modtaget pakken retur med fragten. 

    Chat med os

    Åbningstider

    Mandag – Fredag
    09:00 – 21:30
    Lørdag – Søndag
    09:00 – 16:30

    Hvis du allerede har sendt os en e-mail, bedes du oplyse dette til vores supporter, så vi kan hjælpe dig bedre :)

    E-mail os

    Vi besvarer hurtigst muligt

    Ring til os

    Åbningstider

    Mandag – Fredag
    13:00 - 16:30
    Helligdage
    Lukket

    Click & Collect

    Åbningstider

    21-22. december
    9:30-16:00
    23. december
    9:00-17:00
    24-26. december
    LUKKET
    27. december
    9:00-20:30
    28. december
    LUKKET
    29. december
    9:30-16:00
    30. december
    9:00-20:30
    31. december
    LUKKET
    1. januar
    LUKKET
    Herefter:
    Mandag – Fredag
    09:00 - 20:30
    Lørdag
    Lukket
    Søndag
    09:30 - 16:00
    Grundlovsdag
    Lukket