Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget under transport?
Hvis du har modtaget en forsendelse med skader eller mangler bedes du oprette en sag her.
Kan du se, at pakken har synlige tegn på skader, anbefaler vi, at du nægter modtagelse på pakken, som herefter vil blive returneret til os.
Skulle du alligevel have modtaget en fragtskadet vare, er det meget vigtigt, at du straks dokumenterer skadens omfang, så vi kan starte en sag hos fragtselskabet.
Vi skal i den forbindelse bruge følgende:
- Billeder af ydre emballage
- Billeder af skader på varen
- Billeder af hele varen
- Billede af forsendelseslabel
Dette vil du blive bedt om i når der oprettes en sag, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning.
Hvis din pakke ikke er leveret fordi den er blevet beskadiget på vej til dig, vil den blive besigtiget hos fragtselskabet og herefter blive sendt retur til os. Når vi modtager pakken retur, vil vi kunne gensende varen eller refundere beløbet. Det er ikke muligt for os at erstatte indholdet, før vi har modtaget pakken retur med fragten.